گفتم غم تو دارم...

جاده آرزو های کاغذی

روزی .... جایی .....در راهی ....من بودمو خودم

گفتم غم تو دارم               گفتا چشت در آید


گفتم که ماه من شو         گفتا دلم نخواهد


گفتم خوشا هوایی           کز باد صبح در آمد


گفتا هوای گرمیست ؟      اه اه عرق در آمد


گفتم دل رحیمت             کی عزم صلح دارد


گفتا برو به سویی           تا گل نی در آید


گفتم زمان عشرت          دیدی که چون سر آمد


گفتا که ای وای               دیر شد داد مامان در آمد

                                                                                       



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:شعر , شعر طنز,

] [ 20:48 ] [ محدثه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه